Bericht schrijven >

Ik was op uitnodiging van W. Bos meegegaan naar de schietwedstrijd in Amerongen bij de Proloog. Wij waren uiteindelijk met een groep van 20 personen, van jong tot oud. De sfeer was erg gezellig en ook de loterij was erg leuk. Het was ook voor de jongeren, die erbij waren, ook erg interessant om met commando's te praten en te schieten in wedstrijdverband. Na de wedstrijd mochten we ook nog vrij schieten met o.a. een Magnum 357, U weet wel, die van Dirty Harry. Wat een kanon zeg!!! Na het vrij schieten gingen wij stamppot eten, wat overigens heerlijk was. Ook de stoofperen en appel compote was heerlijk als toetje. Ik wil iedereen van de organisatie hartelijk bedanken voor de onvergetelijke dag, Bedankt.

Klaas Mur
Hartstikke leuk dat ik mee mocht doen met de Commando schietwedstrijd in de open klasse, ik bakte er niet veel van maar het was voor mij ook de eerste keer dat ik een echt wapen in de hand had. Ik ben meegegaan op uitnodiging van Oud Commando W.Bos uit Lelystad en dit in samenspraak met het bestuur van uw vereniging.Ik wilde hierbij iedereen bedanken voor deze fijne dag aan te bevelen voor een ieder en dan aan het eind ook nog te worden voorzien van goede stampot maaltij meerdere keuzes en met de verloting ook veel prijzen o.a 5 Dozen met eieren. Nogmaals mijn dank Miranda.

Miranda Pierik Lelystad
Bedankt voor het indrukwekkende afscheid vanmorgen van adrie.
Mvg, L. Van Ledden

lobke van ledden
Coen Ploeger attendeerde mij op deze site. Leuk hoor. Prachtige foto's. Hierdoor krijg je een super leuke impressie van wat jullie allemaal doen. Veel succes ermee!
Hartelijke groeten,
Angele Malherbe (Alphabet Nederland uit Breda)

Angele Malherbe
Beste Hans van de Wall en Rien Stegman,
Hedenmorgen het boek HISTORIE EN OPLEIDING VAN NEDERLANDSE COMMANDO'S
ontvangen.
Het was voor mij een grote verassing dit boek in te zien, prachtig
gedocumenteerd goed verzorgd en prettig geschreven, oude historie en
beleving komen weer terug.
Dit boek is een een document en geef op veel vragen een antwoordt, grote dank hiervoor.
Met respectvolle CDO groet,
Chris de Gier

Chris de Gier
dank voor het indrukwekkende afscheid van Piet Hesp door zijn maten .
getekend zwager Hans Roelofs

J.J.Roelofs
  Bestuur van Midden Nederland bedankt voor de feestelijk heden rondom jullie 25 jarig jubileum. Grandioos verzorgd het kon niet beter ook met de live muziek. Diegene die verstek hebben laten gaan hebben iets gemist Nogmaals bedankt bestuur en medewerkers. Fam W.Bos Lelystad 27-10-2013.

W. Bos
Mooie Website, goed verzorgd en overzichtelijk.
Bedankt voor het plaatsen van foto's Reunie 58-6.

Gerard Bongers
geweldig zoals jullie met elkaar blijven omgaan kan de maatschappij een puntje aanzuigen.
geweldig mooie website.
Jullie hebben een geweldige fotograaf in jullie midden Dhr Coen Ploeger
Maakt ook zeer mooie foto,s op de Batouwe.
Ga zo door groeten B Wolters

B Wolters
Heel veel waardering en respect vanuit Noord-Holland voor jullie geweldige website, het ziet er zeer professioneel uit. Chapeau. !!

Kees Kostelíjk

Bericht schrijven >